Retourbeleid

Voor het retourneren van (online) aangeschafte artikelen kun je contact met ons opnemen. We zouden het zeer op prijs stellen als je ook de reden voor de retourzending aangeeft.

Dit kan ons namelijk helpen om ons aanbod in de toekomst te verbeteren. Verpak de artikelen alsjeblieft zorgvuldig om transportschade te voorkomen. Gebruik indien mogelijk de originele verpakking. Opengemaakte artikelen mogen niet teruggestuurd worden en worden dan ook niet geaccepteerd.

Heb je geen account op onze webshop en heb je de bon niet meer? Neem dan contact met ons op, dan kunnen we kijken wat we voor je kunnen betekenen.

Jouw wettelijke rechten

Klanten krijgen bij een koop via internet een gegarandeerd en onvoorwaardelijk recht van ontbinding tot 14 dagen na ontvangst van de goederen (mits ongeopend/ongebruikt).

Wij als webwinkelier zijn verplicht zo'n retourzending te accepteren en het volledige aankoopbedrag terug te storten aan de klant, ongeacht de reden die de klant opgeeft. Niets uit deze sectie doet afbreuk aan jouw wettelijke rechten.

Je kunt advies over jouw wettelijke rechten inwinnen bij een rechtswinkel of een consumentenorganisatie.